RSS Feed

NİHAYET BİTTİ

Posted on







<a onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}"

İşte yakışıklı oğlumun fotoğrafları. Ceketin düğmesini dirseklikle aynı kumaştan yaptırdım, gömlek düğmesi de siyah oldu. bence daha şık oluyor açık renkli gömleklerde. (resimleri yakından görmek için üzerine tıklayabilirsiniz tabi hatalar da yakından daha güzel görünüyor ama neyse:)))

About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

6 responses »

  1. Gerçekten çok güzel olmuş
    Furkan'ın üstüne çok yakışmış
    Güle güle giysin..

    Cevapla
  2. cok sik gercekden de..

    cok yeteneklisiniz masaallah.
    bende kendimi egitmek istiyorum bu dikis konusunda, ama nerden basliyacagim bilemiyorum..

    Cevapla
  3. canımcığım harika olmuş ellerine sağlık. oğluşunun canlısını görmeyi çok arzuluyordum pazar günü ama malesef iştirak edemedim nikaha:( çok üzgünüğm hayırlı uğurlu olsun Allah bir ömür boyu mesut etsin akrdeşini. herkese slmlar…

    Cevapla
  4. teşekkürler sergi dünyası 🙂
    feza teşekkür ederim bi yerden başla bence .ben de bu işi kendi kendime öğrendim. bence yapabilirsin
    nevbahar teşekkür ederim, senin için geldiğinde giyer yine furkan 🙂 yakkabılar da çok işe yaradı onun için de teşekkür ederim

    Cevapla
  5. ay bu çok tatlıııı nasıl yakışmış maşallahh.çok güzel dikmişsiniz tebriklerr:)

    Cevapla
  6. teşekkürler sihir

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

