RSS Besleme

DERİ KEMER



Bu kemerin kalıbını burda dergisinden çıkardım 15 dakikada diktim.Arkasında uçların birbirinin içinden geçmesi çok hoş bir ayrıntı bence. Bu kemeri ilerideki günlerde özel bir kıyafetle birlikte kullanmayı düşünüyorum. Bakalım beğenecek misiniz… (Bu kemerin her rengini yapmak istiyorum aslında:) )

About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

10 responses »

  1. harika bi tane de ben istiyorum şeker:) madem bu kadar kısa sürede dikiliyor aynı renginden bi tanecik de bana diker misin:)

    Cevapla
  2. çok güzel olmuş serap abla

    Cevapla
  3. nevbahar bu kumaştan kalmadı ama birlikte yeni bir kumaş bulup dikebiliriz.

    Cevapla
  4. teşekkürler sergi dünyası 🙂

    Cevapla
  5. hangi burda sayısından çıkardınız acaba öğrenebilir miyim? emeğinize sağlık başarılar..

    Cevapla
  6. burdanın haziran 2009 sayısından çıkardım kalıbı

    Cevapla
  7. Merhaba kemer çok şık gözüküyor bende yapmayı düşünüyorum. Model burda dergisinin hangi sayısında acaba?

    Cevapla
  8. “burdanın haziran 2009 sayısından çıkardım kalıbı” yazmışsınız şimdi farkettim. Teşekkürler çoook :))

    Cevapla
  9. haziran2009 burda'sını bulmadım. Resimlerinize bakarak dikmeye çalışacağım. Kemerin önü kaç cm yazabilir misiniz?

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

