RSS Feed

GRİ VE PUDRA RENGİ!!

Bu yazın en çok kullanılan renkleri herhalde gri ve pudra rengi. Yeni sezonu açan her mağazada bu renkleri gördüm ve çok beğendim. Bu fotoğraflar ipekyol’dan.

Sağdaki bluzun fırfırları benim diktiğim ama bir türlü fotoğrafını çekemediğim bluza çok benziyor. Hazır kalıbı varken bir de pudra rengi mi diksem acaba?
alttaki kombinler de çok hoş gerçekten.

Aslında zarada da çok güzel şeyler gördüm ama internette çok az fotoğraf vardı 2010 ilkbahar koleksiyonundan. ama bulursam en yakın zamanda paylaşacağım.

About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

3 responses »

  1. canım ben de pudra rengi bir jorjet kumaş kaptım pazardan, senin şu beyaz şifon bluzdan dikmeyi planlıyorum 😉

    Cevapla
  2. serapçım bloguna bayıldım.iyi ki gelmişim.ellrine ve yüreğine saglık,ayrıca çocuklarını sünnet ettirmişsin Allah askerlik ve damatlıklarını da görmeyi nasip etsin Allah bağışlasın canım.
    sevgiler

    Cevapla
  3. antigone kolay gelsin şimdiden ben de bu gece fotoğraflarını koyacağım fikir verir sana
    ladygreenriver hoşgeldiniz bloguma

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

