RSS Feed

YENİ PROJELER 2

Posted on


Havalar ısınmadan büyük oğluma dikmeyi planladığım baharlık ceketin kumaşı ve astarı.ceketi kapüşonlu ve fermuarlı dikmeyi düşünüyorum içinin astarı da kollarında gözüksün diyorum kolunu 5-6 santim uzun yapıp kıvıracağım çizgili kumş kollarında gözükecek bir de kapüşonun içinden tabi. önerileriniz varsa kumaşı kesmeden bana yorum yazın…
not: bu fotoğraflar hiç istediğim gibi olmuyor aslında kumaş mavi ince bir kot astar da lacivert beyaz çizgili pamuklu kumaş .

About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

2 responses »

  1. Muhtesem bir uyum dogrusu, el isi olan hanimlara cok ozeniyorum hep denemek istemisimdir ama firsat bulamamisimdir.Ellerinize saglik…
    Sevgilerimle…

    Cevapla
  2. teşekkür ederim güzel yorumunuz için…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

