RSS Besleme

CUMARTESİ PAZARI :)

O kadar çok kumaş stokuna rağmen durduramadım kendimi. Cumartesi pazarından 4 parçacık kumaş aldım.tüm kumaşların yakından olan fotoğraflarını köşesine iliştirdim.

ilk kumaşımız incecik ve yumuşak bir tül.açık renk bir astarla yazlık elbise olmayı bekliyor:)

bu güzel kumaş da bir çanta olacak inşallah.

bu kumaşı ne yapacağıma karar veremedim daha. belki sizin önerileriniz olabilir.

bu kumaş da çocuklardan birine gömlek olacak belki.

About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

8 responses »

  1. birde ben gidebilsem bu c.tesi pazarına bir türlü gitmek nasip olmadı

    Cevapla
  2. dikiş bilen insan o pazardan kolay kolay çıkamaz zaten…

    Cevapla
  3. kumaşlar çok güzel.son kumaşın rengi çok hoş

    Cevapla
  4. ayrıca çanta yapıcağınız kumaşta çok güzel.çanta olmuş halini çok merak ediyorum

    Cevapla
  5. Valla öyle merak ediyorum ki şu cumartesi pazarını şeytan diyo bi gün sırf pazara niyet git İstanbul'a 🙂

    Cevapla
  6. güllü olan kalın gibi duruyo. desene bayıldım, bence şık bir çanta olabilir, siyah bi elbise ile kullanılacak minik bir el çantası.. ya da chanel ceket. ama etek ya da elbise olursa klasik olur, bence kumaş orjinal.. oğlunuza ceket de süper olmuşş.. kıskandım:))tebrikler.. takip ediyorum sizi

    Cevapla
  7. pardonn.. zaten yazmıssınız çanta dikicem diyee.. yeni okudum yazdıklarınızı …:))

    Cevapla
  8. gümüş tepsi ilk olarak çantayı yapacağım inşallah. aklımda bir sürü şey var birine karar verip başlayacağım.
    bucanni sadece cumartesi pazarı için değil,emirgandaki laleler için eminönündeki balık ekmek için de gelin :))
    burcu iki çocuğum olduğu için hiç küçük çanta yapmak gelmiyor aklıma :)takip edildiğimi bilmek çok güzel.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

