RSS Feed

KEMALİYE/EĞİN KAPILARI






Eğin’in karakteristik özelliklerinden biri de kapıları…
Eski evlerin tümünde iki farklı tokmağı olan kapılar var. Bu tokmaklardan biri bayanların biri erkeklerin kullanması için yapılmış. Ev halkı tokmağın sesine göre gelenin erkek mi kadın mı olduğunu anlıyor…

About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

4 responses »

  1. Bu kapılar gerçekten çok hoş.ama özellikle anlamlı tokmaklarına bayıldım…tarih ve kültür kokusu çok güzel..
    Sevgiler…

    Cevapla
  2. Ne kadar ince bir düşünce. İlk duyduğumda çok şaşırmıştım. Mükemmell..

    Cevapla
  3. bloğunda bu tarz resimler ve yazılar görmek harika canım. bukapıalra hayran kaldım. sanatçısının emeğine sağlık…

    Cevapla
  4. ne kadar ince bir düşünce, kapıya gelenin erkek mi bayan mı olduğunu ben de bilme kisterdim doğrusu. Acaba biz de iki ayrı zil mi taktırsak kapılara. Çok teşekkürler paylaşım için.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

