RSS Feed

BURRBERY BANA DAVA AÇACAK :))

İşte yine burrbery de görüp beğendiğim bir monta başlıyorum. Bu sefer büyük oğlum için çoban düğmeli elyaflı sıcacık bir mont tasarlıyorum. Ana kumaşımız camel rengi hafif yünlü bir kumaş astarı kareli pamuklu kumaş ve elyaf. Hayalim de aşağıdaki kırmızı monta benzeyen bir mont. Bakalım ne kadar yaklaşabileceğiz :))



About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

2 responses »

  1. ben beğeneceğime eminim şimdiden,model,renk çok güzel

    Cevapla
  2. bende kesin beğeneceğim..benim daha önce bahsettiğim ve beğendiğim modellerden biride buydu:)bunu paylaşmanız çok iyi oldu:)kolay gelsin…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

