RSS Feed

HİCRİ YILBAŞI ÇEKİLİŞİNE BUYRUN :)

Posted on





İnsan vav şeklinde doğar, bir ara doğrulunca kendini elif sanır.

İnsan iki büklüm yaşar, oysa en doğru olduğu gün ölmüştür.

Kulluğun manası vavdadır, elif uluhiyetin ve ehadiyetin simgesidir.

O yüzden Lafz-ı ilahi elifle başlar. Elif kainatın anahtarıdır, vav kainattır.

Rabbi vav gibi mütevazı olsun ister kulları.

Musa dal olmuştur ama Firavunun gözü Elifte kalmıştır.

İbrahim ateşte vavdır, Nemrut bizzat ateşe odun.

Yunus, vav olup balığın karnında anca kurtarmıştır kendini.

İnsan iki büklüm olunca rahat eder ana karnında.

Boylu boyunca uzansa da kim rahattır mezarında?

Vavın elifle münasebeti ne kadar iyiyse, kainatın dengeside o kadar düzgündür.

Kim kimi hatırlarsa evvel o ona koşar.

Kainatta tüm cisimler boşlukta dönerken insan belki o yüzden boşlukta kalmamış, Rabbi onu imanla doldurmuştur.

Evvelde eliftir, bir ilahi nefesle ahirde vav olur kainat.

Bu güzel etkinliğe ev sahipliği yapan eylüle teşekkür ediyorum önce. sonra da hediyemin sponsoru olan eşime… bu gümüş vav şeklindeki anlamlı hediye için sadece izleyicim olmanız ve bu yazının altına yorum bırakmanız gerekiyor, çekiliş tam 24 saat sonra 🙂
kolye :demirsoybedestan

About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

87 responses »

  1. ilk ben miyim acaba :)))

    Cevapla
  2. bu arad yazdıklarınıda gercekten cok anlamlı..paylaşım için ayrıca teşekkürler..

    Cevapla
  3. sevgili serap,

    bu tarz cekilislere kolay kolay katilmam aslinda ama hediyen beni gercekten cok cezbetti 🙂 nasipte varsa olur insaallah..

    sevgilerimle..

    Cevapla
  4. kolye gerçekten çok hoş ama senin yerin ayrı benim için.blogumu ilk açtıgımda sen takipçim oldun gerçi ben devam edemedim yazmaya ama senin hala takipçinim kısmetse kazanırız diyorum…

    Cevapla
  5. bende bu kolyeyi istiyorum

    Cevapla
  6. merhaba ;
    çok güzel bir yazı emeğine sağlık….
    anlamlı hediyen için size ve ailenize çok teşekkürler…
    bende şansımı denemek istedim ;
    zeynep efe
    zeynepefe78@gmail.com

    Cevapla
  7. işte tam benlik bir hediyeee mükemmel.elifin damlası bunu beğendi benim adımda ELİFFF :)kuranı kerımın ılk harfı ELİF o benim işte bennn 🙂 inşallah bana çıkar inşallahh..

    Cevapla
  8. kolye harika anlamı da bir o kadar hoş umarım kazanırım

    Esra Ergen
    esra.ergen@hotmail.com

    Cevapla
  9. hediye de anlamı da bi harika.umarım o şanslı da ben olurum :))

    Cevapla
  10. bu çok anlamlı hediye ve bilgilendirme için tşk.
    sevgiler

    Cevapla
  11. Benim vav kolyem var ama taşlı olanı olsa fena da olmaz hani:)Sevgiler:)

    Cevapla
  12. izleyicin oldum
    kolyenin anlamı kendisi kadar güzelmiş şanslı kişi olmayı isterim
    sema kırıcı
    sema_adnan06@hotmail.com

    Cevapla
  13. GERÇEKTEN BAKARKEN BİLE ETKİLENİYOR İNSAN
    HELE MANASININ OKUMAK
    İNŞALLAH BANA ÇIKAR 🙂
    EĞER ÇIKMAZSA NERDE BULABILECEĞİMİ YORUM YADA MAİLLE CEVAP VERİRSEN ÇOK MEMNUN OLURUM
    HATİCE HANEDAR
    hatice.hanedar@hotmail.com

    Cevapla
  14. ben zaten izleyiciyim:))harika bir kolye.teşekkürler..

    Cevapla
  15. nefis bi kolye bu,lütfen benim olsun :)) bu arada rica ederim,umduğumdan daha hoş bi etkinlik oldu 🙂

    Cevapla
  16. harika bir kolye,inşallah kazanırım.
    hemen izleyiciniz oldum

    Cevapla
  17. cok gzel gercekten bende varım 🙂

    Cevapla
  18. takipteydim ben zatenn heheh:) çok beğendim gönülden beğendimmmm..inşşşşşşşşşşş benim olurr:)

    Cevapla
  19. Severek izleyiciniz oldum. Vav ve Elifin anlamını hiç bu şekilde düşünmemiştim. Bu yazı da çok güzel bir hediye oldum. Ellerinize sağlık:) Nasibimde varsa hediyen benim olsun:)
    mail adresim sosyetepazarim@gmail.com
    sosyetepazarimm.blogspot.com veya http://www.sosyetepazarim.com sizleri de beklerim:)

    Cevapla
  20. bu hediyeye vavvvv diyorum 🙂

    Cevapla
  21. Layık görürseniz bende katılmak istiyorum çekilişinize:)

    Cevapla
  22. çok güzel,çok etkileyiciydi.Rabbim hepimize vav olmayı nasip etsin.

    Cevapla
  23. bende varımmm:)

    Cevapla
  24. Merhaba bende katılmak isterim.Çok şık bir kolye.
    Yazı içinde tebrik ederim çok güzel düşünülmüş.
    Sevgilerimle.

    Cevapla
  25. yazınız çok etkileyiciydi ama kolye de çok anlamlı bi hediye.bende şansımı denemek isterim.herkese bol şanss….

    Cevapla
  26. Harika bir hediye, ne güzel düşünmüşsün. ben de talibim 🙂 sevgiler

    Cevapla
  27. ayy bende istiyoruum

    Cevapla
  28. çok güzel bir hediye bende talibim..

    sevgiler

    Cevapla
  29. izleyiciniz oldum ve yorum bırakıyorum..
    bakalım kime nasip olacak bu güzel kolye..

    Cevapla
  30. buna kayıtsız kalamam ):

    Cevapla
  31. bende katilmak istiyorum mumkunse..vavin anlamini cok severim eskiden beri..hemde oglumun isminin bas harfi..nasip
    sevgiler hulya

    Cevapla
  32. ne güzel anlatılmış vav ve elif.çok teşekkürler.

    Cevapla
  33. harika bir seçim:)
    ben de çekilişe katılmak istiyorum…

    Cevapla
  34. çok güzelmiş anlamlı bir hediye…

    Cevapla
  35. Çok güzel.
    Paylaşım, hediye, anlatım.
    Ben de katılmak isterim.

    gizemli tosbaga
    lazyemy@gmail.com

    Cevapla
  36. Merhaba

    Hediye çok anlamlı

    Umarım şanslı kişi ben olurum

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    Cevapla
  37. Selam
    İzleyicinizim.
    Hediye çok güzel. Umarım değerini bilen bir kazanır

    Cevapla
  38. muhteşem bir hediye. çok anlamlı. izleyiciniz oldum. ben de katılmak isterim.

    Cevapla
  39. izleyicin oldum. kolye çok güzel. şansım bol olsun 🙂

    Cevapla
  40. Çok güzel bi hediye bende varım çekilişte..

    Cevapla
  41. evett arkadaşlara katılıyorum çok güzel kısmetse çıkar diyelim ne diyelim :))

    Cevapla
  42. merhaba,
    yeni izleyicin oldum.
    kolye de yazdıkların da çok anlamlı.İnşallah bana çıkar=)
    bana da beklerim.
    sevgiler…

    Cevapla
  43. ooo taliplisi çok bu anlamlı hediyenin hayırlısı olsun

    Cevapla
  44. kolyeye bayıldım. bana çıkar diye ümit ediyorum, çıkmazsa da en kısa zamanda edinmeyi 🙂

    Cevapla
  45. canım zaten izleyicinim bir hüsn-i hat talebesi olarak kolyeye bayıldımmm

    Cevapla
  46. Merhabalar,
    O kadar anlamlı bir hediyeki eğer benim olursa boynumdan çıkarmayabilirim.
    Bütün arkadaşlara bol şans…

    http://www.sevalvemoda.blogspot.com

    Cevapla
  47. Merhabalar
    hediyeniz çok güzel gerçekten yazdıklarınızda öyle benide dahil ederseniz sevinirim.
    Xcelis
    kentavm@hotmail.com

    Cevapla
  48. izleyici oldum kolye çok anlamlı inşallah kazanırım

    banu şen
    banuhmc@gmail.com

    Cevapla
  49. Yazıdan çok etkilendim ne güzel anlatılmış herşey….
    Ve herkese bol şans.

    Cevapla
  50. çok güzel bir kolye ve çok güzel bir paylaşım. ikisi için de ayrı ayrı teşekkürler.
    umarım o kolye benim olur ve bana her daim “vav” lığı hatırlatır.
    benim de blogum da hediye çekilişim var katılımınızı beklerim.
    selamlar.

    Cevapla
  51. twitterden izliyorummm
    kolye harikaaa

    asu yavuz
    http://twitter.com/#!/nisakuzu
    ni07sa@mynet.com

    Cevapla
  52. bayıldım bu kolyeye bende katılıorum 🙂

    Cevapla
  53. izleyicin oldum hediye gerçekten güzel ve anlamlı teşekkürler.
    fidan demir
    fidanerili78@hotmail.com

    Cevapla
  54. çekilişin şanslısı olursam kolye anneme hediye olarak gidecek =)
    teşekkürler…
    simge tekin

    Cevapla
  55. İzleyicin oldum canım kolyede bi harika zaten :)kazanmak dileğiyle..
    Aydan Esmer
    selen.aydan@hotmail.com

    Cevapla
  56. vav ın manasını sayende öğrenmiş bulunuyorum canım..nasıl da güzel ifade etmişsin allah razı olsun..hediye ye gelince onu da bakalım kime nasip edecek rabbim..haydi hayırlısı:)

    Cevapla
  57. canım başarıların daim olsun. kime kısmetse de şimdiden hayılı olsun inşallah.

    Cevapla
  58. kolyeye bayıldım doğrusu.inşallah bana çıkar.izleyicin oldum.sevgiler.
    kestanekabugu@hotmail.com

    Cevapla
  59. çok güzel bende talipliyim bu kolyeye 🙂

    Cevapla
  60. çok güzel ve anlamlı bir hediye.. herkese bol şanslar.. umarım bana çıkar..

    Cevapla
  61. nasip bende talibim

    Cevapla
  62. merhaba izleyicinizim ve katılmak istiyorum hayırlısı bakalım 🙂

    Cevapla
  63. bende katılmak istiyorum.çok güzelll…şeyma ateş.

    Cevapla
  64. merhaba canım. izleyicin oldum.umarım şanslı da olurum..
    narin_zenfree@hotmail.com

    Cevapla
  65. Kolyeye ama en çokda anlamına bayıldım,çok etkilendim.

    Cevapla
  66. çok güzel bir hediye umarım kızımın şansına bze çıkar

    Cevapla
  67. Ben de talibim.Çok güzel ve anlamlı bir hediye olmuş.

    Cevapla
  68. postunu cok begendım umarım. hedıyen cok sık
    f nur

    Cevapla
  69. çok şık ve manalı..çok beğendim umarım benim olur sevgilerimle..sevim..
    sevim86@gmail.com

    Cevapla
  70. çok güzel ve anlamlı bir hediye, çok beğendim, benim olmasını isterim gerçekten. İNŞALLAH. 🙂

    Cevapla
  71. gelinsepeti

    insan daha güzel anlatılamazdı.Yazı çok güzel eline sağlık canım.Bende katılmak istedim kısmet…

    Cevapla
  72. hediye de, manası da çok güzel.
    zaten izleyicindim. yeni yılın hayırlı geçsin.

    Cevapla
  73. hediye de güzel ama ben yorumu daha çok beğendim. Hayırlısı inşallah 🙂

    Cevapla
  74. hediye benim olursa,annemin satmak zorunda kaldığım Allah yazılı kolyesinin yerini alacak..İnşallah bana çıkar 🙂

    Cevapla
  75. Ooo herkes coktan katilmis, bende hergün sansimi deniyorum bakalim ne zaman sansim olacak 😛

    Cevapla
  76. Bari burda şansım dönsün 🙂

    Cevapla
  77. kimbilir belkide benim nasibimdir.
    paylaşım muhteşemdi

    Cevapla
  78. merhaba izleyiciniz oldum bu kolye harika keşke şanslı ben olsam biraz bencilmiyim ne?
    herkese bol şansss..
    ece kalaycıoğlu
    ece.derin@hotmail.com

    Cevapla
  79. cok güzel bir hediye düsünmüssünüz. bana cikarsa gercekten cok cok sevinecegim. sevgilerimle…
    elif ilica
    eliflam@gmail.com

    Cevapla
  80. öncelikle böyle bir düşünce için teşekkür ediyorum
    hediyeniz çok güzel yazıyı da okuyunca dayanamadım katıldım:)
    herkese bolşans
    http://www.facebook.com/profile.php?id=528858840
    parmakkurabiye@gmail.com
    nihan keçeci tali

    Cevapla
  81. Merhaba izleyicinizim.İnş. şanslı kişi olabilirim.ayşenur erek ereknur@mynet.com

    Cevapla
  82. blogu olmayanlar da katılabiliyor mu acaba 🙂 çok anlamlı bir hediye

    Cevapla
  83. ühüü 😦 geç kalmışım ama sevecen in bloğunu da takip ediyorum sessizce onun adına sevindim .))

    Cevapla
  84. yazıniz beni cok etkiledi.. böyle anlamlı bi hediyeye sahip olmayı cok isterdim. beni de cekilişe dahil ederseniz sevinirim. naile toker
    naile.t@hotmail.com

    Cevapla
  85. muhteşemmiş.. kaçırdığım için çok üzüldüm..

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

