RSS Feed

İKİ YENİ BLUZ

Posted on


burdanın 2010 ekim sayısındaki bu modelden iki bluz dikeceğim inşallah.

bu pudra rengi sifonla ilgili harika fikirlerim var. onlar yakında…


bu danteli de geçen cumartesi pazardan 5 liraya aldım ve bugün biçtim.

bununla da yakasını ve kollarını süsleyeceğim inşallah. tül üzerine lastikle dikilmiş bu iki sıra danetelin metresi 1 lira…
en yakın zamanda şipşak abiye bluzumu yayınlayacağım

About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

3 responses »

  1. aa, bak bu dantelden benim hiç aklıma gelmemişti. bende de var dantel kumaş ben de yapayım bi ara :)) hmencik biitir, merak ettim 🙂 ah o pazara bi gidebilsem :(((

    Cevapla
  2. HARİKA GÖRÜNÜYOR.EMİNİM ÇOK GÜZEL OLACAK.ELLERİNİZE SAĞLIK..

    Cevapla
  3. Hadi bakalım kolay gele..
    Kumaşlar çokk güzel.Fiyatlar şaşırtıcı 🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

