RSS Besleme

SİYAH DANTEL BLUZ

Posted on






Bir önceki yazımda biçtiğimi söylediğim danteli pazar günü 1 saatte bitirdim. model burdanın ekim 2010 sayısından. yakasını biraz değiştirdim, önde açıklık olacak bölgeyi kesmedim. lastikli dantel harcı çekerek diktim ve kendiliğinden büzgü oluştu ve o bolluk bluzun başımdan geçmesine izin verdi. kollarını da aynı harçla bitirdim. sülfile derdi olmadığından çok kısa sürdü çok şükür. Kıyafeti bir akrabamızın düğününde giymeyi düşünüyorum. altına da fotoğraflarda gördüğünüz deri etek ve kemeri kullanacağım. takılar da tabi ki demirsoybedestan:))

About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

16 responses »

  1. süper olmuş ellerine sağlık güzel günlerde giy inşallah….

    Cevapla
  2. teşekkürler nilerk

    Cevapla
  3. çook çook güzel, ben kısa kollusunu dikmiştim, kolunu uzatmak iyi fikir ben de uzun kollu yapabilirim. yaka böyle de güzel olmuş ama benm gömlekte ön kısmım çook bol oldu.. sennkinde güzel duruyo, olay boyunda herhalde. güle güle giy gerçekten çook hoş

    Cevapla
  4. harika olmuş.Çokta yakışmış.

    Cevapla
  5. çok şık olmuş gerçekten

    Cevapla
  6. Sevdim sevdim sevdimmm
    Çok tatlı şeker cool olmuş :)))

    Cevapla
  7. modavesaire çok teşekkür ederim
    kardeşim teşekkürler
    sevecen o sizin güzel bakış açınız
    nabrut ve biz inşallah
    porti teşekkürler
    beğenmenize sevindim :))

    Cevapla
  8. ellerine saglık harika olmuş 6 parçalı deri et5egi kendin mi diktin

    Cevapla
  9. teşekkürler dikiş dersi, eteği kendim diktim yaklaşık 7 sene önce :))

    Cevapla
  10. çok güzel olmuş elinize sağlık bende giyim dersi alıyorum belki blogumda bende yayımlarım diktiklerimi

    Cevapla
  11. ÇOK ŞIK OLMUŞ ELİNE SAĞLIK GÜPÜRDE ÇOK HOŞ DURMUŞ…

    Cevapla
  12. Ellerinize, emeğinize sağlık..
    Bu bluz de beğenerek takip ettiğim diğer dikimleriniz gibi sıradışı ve kaliteli olmuş..

    Çok şık bir model..
    Size de gayet yakışmış..

    İyi günlerde giyin inşallah..

    Vesselam..

    Cevapla
  13. teşekkürler seyrü sefam

    Cevapla
  14. bende dantelden elbise dikmeyi düşünüyorum.birşey sorcaktım.fermuar kullandın mı.elbise de kullanmasam olur mu?fermuar dikmeyi hiç sevmiyorum da:)

    Cevapla
  15. senemçabuk ve keskin makas teşekkür ederim
    günde ben fermuar kullanmadım ama elbise fermuarsız olmaz ama dantel esnekse olabilir de <:))

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

