RSS Feed

CEM YILMAZ "CM101MMXI"

Posted on


Dün akşam ilk kez cem yılmazı canlı izlemeye gittim ve anlatmaya çalıştığı şey çok hoşuma gitti. sahnede kitaplarla dolu bir masanın olması, teknolojinin eleştirilme dozu, dizilerle evlenme programlarıyla ilgili esprileri ve en çok anne baba olmanın önemi üzerine yaptığı tespitler çok hoşuma gitti. bir ara gözlerim bile doldu 🙂 cem yılmazın göründüğünün aksine çok naif ve doğru bildiği şeyleri insanlara anlatmak için çaba sarfeden ve insanlar bunu anlamadığında hüzünlenen bir insan olduğunu düşünüyorum.

About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

4 responses »

  1. merak ettim şimdi izmire gelsede gitsek….

    Cevapla
  2. selamun aleyküm serap hanım,bu gösterisine bende gitmek istiyorum ama müstehcen espriler vardır diye korkuyorum tek başına izlemek neyse de toplum içinde hemde tesettürlüyken çok uatnç verici oluyor ne biliyim..siz gittiğinize göre sorabilirim ailece izlenicek türden mi bu gösterisi?

    Cevapla
  3. Soruma cevap vermeyecekseniz yorumumu niçin yayınladınız hiç anlayamadım açıkçası…

    Cevapla
  4. nasıl cevaplayacağımı düşünüyorum hala, çocuklarla seyredilebilecek birşey değil tabi, gösteri sırasında insanı en çok rahatsız eden şey insanların müstehcen esprilere ölçüsüzce gülmeleri. aslında anlattığı çok daha önemli şeyler vardı bence….

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

