RSS Besleme

VE BAHARIN İLK TAMAMLANAN DİKİŞİ

Yusuf’a(oğlum yusuf’un arkadaşı yusuf) diktiğim gömlek-ince mont karışımı olan bu parçanın dikişi bitti. Aslında kalıp ince bir mont için tasarlanmış ama Gap ta gördüğümüz bu fikirle birlikte böyle yapmaya karar verdik. Tam baharlık oldu, inşallah bana fotoğrafı ulaşırsa mankeniyle birlikte de yayınlarım:))
Bir kaç değişiklik yaptım modelde:
kolları gömlek kolu yaptığım için değiştirdim bir de kollarını kıvırdığında rahat giyebilmesi için parça ekledim kola bir adı vardır ama ben bilmiyorum 🙂
işte fotoğraflar, beni yorumsuz bırakmayın, bu sürekli azalan tıklamalar beni nasıl üzüyor, açılamadı gitti bu bloglar 😦

 

 

 

About biravucgunes

32 yaşında,dikiş dikmeyi ve fotoğraf çekmeyi birçok şeyden daha fazla seven, yaptıklarını paylaşmak isteyen, yorumlarla daha ileri gidebileceğini düşünen elişçisi...

4 responses »

  1. çok güzel olmuuuş!!
    iyi ki wordpress var. haftalarca göremedim neler diktiğini

    eline sağlık. çalışmalara devam 🙂
    selamlar..

    Cevapla
  2. Çok güzel gözüküyor. Profosyonelce olmuş. Ellerine sağlık. Çok heveslendim dikişe. Günde 1 saat çalışacağım bir iş istiyorummmmmmmmmmmmmmmmm

    Cevapla
  3. Tesekkur ederim begeniniz icin

    Cevapla
  4. çok güzel olmuş dikişleriniz çok düzgün başarılısınız

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

